Godermorgon Posten !


nä. börjar bli lite smått tveksam över nattens sömn. nu är klockan ännu senare. närmare bestämt halv fem.
är det inte posten som går upp nu? Plikten lär väl kalla om DN ska kunna vänta i brevlådan till alla morgonpigga, ickestressande människor som gärna läser ett par rader till morgonkaffet. själv väljer jag att attackera kultur-delen innan pappa. korsord och sudoku, ni vet.
till råga på eländet bråkar vattenpumpsmojängen med mig, som numera sitter halvvägs uppför trappen. kommer börja min morgon med minst tre bulor. nästan så att den hoppar på mig varje vända ner till micro-värmandet av mjölk.. nej. nog med skrivandet. nu ska jag ge Ipoden ett försök att vagga mig till sängs med mitt sova-album. se om den lilla makapären - som för i övrigt kostade mig ännu en värmepumpsbula, kan agera sömntablett, hah.  
GoDeRnAtTeR pÅ eR iGeN !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: