besiktning


Godermorgon!
klockan stod på 06.00, huahua. Lite segstartad, men for upp när mamma öppnade dörren till mitt rum. ska du inte gå upp snart? jo. inget smink behövs, finns ingen som är vaken nu. hoppa bara i kläderna. jaja..

06.40 brummade vi iväg i varsin bil till besiktningen. gock hur bra som helst & morfars bil gick igenom ganska så galant. Efteråt fick vi nycklarna i handen och en kommentar av en kille, jag känner igen dig. och så sa han mitt namn. hah, kom på efter en stund vem han var - men namnet är bortblåst.
"du behöver inte sminka dig, ingen är vaken denna tid." pff, mamma..  :p inte hela världen precis, bara lite typiskt. Nu ska jag ringa morfar och berätta om den finfina genomgången av hans lilla röda sak. :) brumbrum 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: