oh, hush hush


tjollahopp-plopp ! en sådan morgon.. haha.
igår vare party, i allra högsta grad. skiva med 3orna från ett av de gamla pluggen, tema; afterski. hur kul som helst! känns som ett bra tag sedan man själv tog studenten, fastän jag vet att det inte alls var så! man behöver ju inte känna sig äldre än nödvändigt. ;) fick dock en kommentar; "oj, då är du gammal!". meeeh, nej! oldie oldie.

mamma ringde mig sent på natten och skällde ut mig också, typiskt henne. "vafan D. väx upp någon gång, skärp dig! om du skulle vara på dygnsvården nu skulle du sitta i rullstoll! ..blablabla...!" iofs förstår jag inte själv hur jag orkade mig genom natten, men det gjorde jag ju - utan vidare bekymmer till och med ! underligt det där, vad lite vilja kan göra! kom hem runt halv 5, 5 någon gång och klockan stod på 8!
skulle egentligen jobbat mellan 10-14 idag, men snoozen var för frestande och jag somnade om.. ehe. vaknade kl 10 och ringde chefen. tur i oturen, då min vän ringt precis innan och sagt att hon inte kunde jobba, så fru chef undrade om jag kunde jobba 14-18 istället. peeeew.

mamma ringde vid 10 och bad mig gå ner och ta en yoghurt. done! sen blev det gurka, te&honung + soyamjölk. nu sitter jag i sängen och vilar magen. nu fortsätter vi såhär tycker jag --> bra dagar!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: