sweep me off my feet


hola amigos!
hade tidigt jobb imorse, så upp och ivääg blev det. riktig raketmorgon. hur mycket folk som helst i butiken, och full oordning blev det runt lunchtid. så jag fick dröja kvar en 45min.. men det gick helt okej. :)
tycker om alla kunder! eller ja, människor i största allmänhet! ;) passade på att fylla på mitt busskort idag också, himla blajjet går ju ut imorgon..

åkte till mammas hus, helt tomt var det. lillebror kom inte hem från skolan på länge. ingen kom. men jag gillar egentid, en av de saker jag uppskattar mest, haha. så jag klagar inte ! dock kan jag klaga lite över min förbannade mage. ..och än en gång har jag spytt. spytt. spytt. allt jag äter. hua. får ingen ordning på det här. alls.

spenderat kvällen framför tvn, mest tidsfördriv. inför vad? en ny dag. imorgon ska bli bra. inget himla magblajj, inget ryggskott, och definitivt inget himla spyende. inte inte inte. vill inte, orkar inte med det där mer. måste ju få behålla det här. hur ska det annars gå?
druckigt saft i varje fall, och stora koppen te med lika mycket honung i. wiho! ... nu ska jag pösa in mig i ett jättetäcke jag fick av mamma. skööönt. invänta morgondagens förhoppningsvis roligare dag!! :D slut på klagomål för dagen. hehe..


bild från i i sommras.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: