ush.


hejsan!
idag mår jag bättre ..är i varje fall vad jag skulle vilja säga. men nej, idag är det snarare värre. ångesten har lindat in sig som ett tätt skal runt mig och min kropp. släppt iväg en liten del som klämt fast sig som en magnet runt hjärnan. hela jag är bara en stor ångestklump. ställde mig på vågen imorse, men såg ingenting. ser inte att jag väger lite, tycker inte att jag väget mycket. allt är bara dimmigt. försöker övervinna dem tankar som missvisar. resulterar snarare i ett utslagnande, poff. båda sidor av hjärnan puttas ut från huvudet. lyssnar inte på något, varken det sjuka eller friska. dock tar det över lite ibland. det ätstörda. mina halsmandlar är svullna, känner mig som en lollipop med stor ölmage. en utputande kula som fått för mycket i sig. vet att ju mindre jag väger, desto mer kan man se att jag ätit. varför? ibland ser jag det bara som "för mycket", ibland kan jag intala mig att har man inget underhudsfett syns det om man ätit lite. säg att buken snarare går inåt än utåt, ja, fyller du den lite, ser man det. så är det bara. det måste jag inse. ännu ett täcken på att jag inte är överviktig, vilket jag iofs vet om 80% av dagens alla timmar. men ångest är en lurig känsla, lurar och förvrider det mesta, tyvärr. förstår dock inte hur man övervinner, övertalar. när man en gång för alla förstår att ångesten är ingenting man kan lyssna på. inte i samband med en ätstörning, där är det mesta en enda stor twist. men idag.. allt jag gjort är att ha legat i sängen. inte riktigt vågat gå upp. då huset tömdes vid elva och pappa m. fru åkte till adelsö. har dock försökt och försökt med min varma mjölk, te med honung och saft. socker måste vi ha. mycker socker. men fortfarande, kännt mig så jävla värdelös och misslyckad. dumma dumma.
nu ska jag i varje fall bege mig mot min granne tvärs över gatan. se film och bara snacka.. det blir nog bra! hoppas att humöret blir aningen bättre och att ångesten släpper lite,. dumma jävla jävla förbannade ångest. gaaaaaah.
nä, nog lika bra att sätta punkt i detta inlägg här och nu. hoppas på bättre dag och mående imorgon. faan vad jag ska hinka näringsinnehållsrik mjölk och plussa på vikten. såhär kan vi bara inte ha det längre !! fyy.
deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: