neveRegret


hallådär!
jag somnade som en stock igår, helt bombad. men det var skönt, inget ligga vaken hela natten eller drömma mardrömar om världens alla bekymmer. vaknade istället va väckarklockan, helt okej för min del! :) åkte iväg tidigt för att börja planera lite inför min lillebrors födelsedag som sker nu på söndag. 18år fyller den plutten, herre min skapare.. tiden går för fort.
tog lite jouice hos pappa också för att vara på den säkra sidan, fixade lite mer "frukost" när jag kom hem till mamma. lättare att äta här när man får vara i fred. inte lika mycket press och ångest, bara ta det lungt, koncentrera sig på något annat. hur som haver, minns ni leverpastejen jag pratade om? mamma har köpt in två små paket, ni vet ett såntdär som man kan bryta av på mitten så får man två stycken? hah. hur som helst måste man ju prova.. det är ju trots allt ny vecka. ångesten från igår som fortfarande ligger och gnager försöker jag bita av. det är ett gammalt pappersark nu. samma kapitel, men sidan är förbibläddrad. bara att fortsätta framåt.
bröt min smörgås i två delar, varav bredde på den ena med lite leverpastej och den andra pryddes med gurkskivor. en "lätt" och en "svårt". + varm mjölk på det, och rätt liten yoghurt.
(den förra jag tyckte var så himla dum var inte laktosfri. tacka gudarna att jag inte fick i mig den...hah.)

[ber om ursäkt här också till alla vegeterianer mm. som kanske blir lite äcklade av min frukost-bild..]





snart dags för wooork. hoppas ni alla får en bra dag i fina vädret!
Deds.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: