kuckeliku


godermorgon mitt herrskap!
snacka om att vara uppe innan tuppen, hah. solen håller dock på att ta form och värmer snart upp en (förhoppningsvis) varm vårdag. härligt! varför jag är uppe kan man ju dock fråga sig. klockan må vara 06.30, och en annan ska jobba, men det är trots allt lördag, hah. vaknade dock vid 5 och någon tyckte att det var slutsovet för min del. himla typ. så nu sitter man här med, tro det eller ej, varm mjölk och väntar in väckarklockan vid 8. 

gårdagens kväll vart lyckad i varje fall. granne, cider, musik och massa prat, en kombination tillhörande mitt gillande. idag blir det påskbuffé efter jobbet, hos pappa med storebror + fru med sönderna. kan nog bli trevligt. fick i uppdrag av far min att handla påskägg-godis till dem små efter jobbet..  :)

men jahaja.. vad ska man nu kunna tänkas hitta på i 1,5h?..

Deds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: