IT'S LIKE REALITY


hej!
jahapp. har nog druckigt upp affärens hela mjölk-lager, för nu fanns inget kvar när mamma skulle köpa hem till mig. haha, typiskt. men hon köpte hem havremjölk istället. har precis testat en varm kopp. uppvärmd var den tyvärr inte lika god som den "vanliga", men det får väl gå an sålänge då. haha..

idag på jobbet sa dem att jag såg pigg ut, det var kul! :D dem jämförde med gårdagen där dem citerade mitt "nej, jag är inte trött!" som svar på deras fråga. ("eller hur..") sa dem.. det är lite jobbigt hur genomskinligt det är, att man ser rakt igenom att jag är trött. att jag inte kan spela bort det längre, agera pigg liksom.. som man kunde förr. men kommentaren, uppriktighet och ärligheten gjorde mig så himla glad, inte allra minst det faktum att jag såg piggare ut! shit. nu vet jag hur det känns att jobba när man mår "bra", så himla väääääärt !! ska se hur vi lyckas imorgon! 

hoppas eran fredagskväll blir som en kväll ska vara - bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: