glitter mixed with rock 'n' roll


hey alla nyfikna!
ångestens morgon, är inte det söndagar? .. haha, hur som haver. efter mycket om och men, velande hit och dit osv. åkte jag iväg till stan där på lördagskvisten. mötte upp lite vänner vid medis och entrade en liten bar. jag är glad att jag gjorde det trots allt, följde med.
efter några cider vid baren letade vi reda på ett bord för att någon timme senare träffa på en kluns från gymnasieklassen. haha tänka sig!! sällskapet expanderade och vi hade roligtroligt fram tills klockan påminde oss om nästa klubb. dit jag inte skulle följa med, men ändå lyckades hamna i kön. men jag gick inte in. mitt i allt gjorde sig nöden väldigt påmind för min vän, om att den inte följer några lagar.
springa springa springa (eller inte) till McDonalds, bända upp handikapptoaletten med en enkrona (hehe, har man varit med förr?), in och uträtta ärenden! efter ett tag gick larmet igång och en vakt kom dit.. uhm.. ututuuuut från McDonalds.
det var efter det, när vi skulle möta upp de andra, som jag tog mig i kragen. då hoppade jag på tunnelbanan hem. beslutsångest hit & dit, men det var nog lika bra att jag gjorde det. och kvällen var ändå lyckad och inte så vidare långvarigför de andra resten av kvällen. (hoppas jag inte missade allt för mycket). helt enkelt vad man får sota för när man inte äter! vet ju vad jag ska och bör göra för att orka och "få". inte sant, dedde??!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: