found myself in wonderland


JA MÅ HAN LEVA! HURRA HURRA HURRAAAAA VÄRLDENS BÄSTA PAPPA FYLLER ÅR IDAG. GRATTIS !!

jajamänsan, far mn fyller gubbe idag.. ikväll blir det lite halvthalvt släcktmiddag. mat som jag haft ångest för hela veckan. pratade med storebror igårkväll, han tyckte att jag skulle gå ner och sätta mig, titta på TV under tiden dem åt. jag vet inte. känns både "lättare" och konstigt. vill ju vara med, det är pappas dag. men det är svårt med så mycket människor som hänger med förväntningar. "lilla vännen, hon måste ju äta. måste måste. ÄT NU" och jag är den som knappt gör det, men borde. .. vi får se hur det där blir. får gå lös på salladen eller så. skulle vilja ta något "lugnande", men sa det till storebror och nu kommer han stoppa mig.. well done.

gårdagen var fin. gick över till fru granne. satt med vid deras middag och hade ångest som fan. det är ibland svårt för den "äldre" generationen att förstå. "här ta lite ost." "här, vill du ha lite friterat". de hade en fritös de lagade middagen i, aldrig sätt det hemma hos någos förut, en fritös? kan det bli mer ångest... `? men jag satt med. sällskapet och den familjen är helthelt klart värt det. saknat dem så.. allt vi gjorde när vi var mindre, växte upp. allt tillsammans.

kom hem på kvällen där någon gång. ångestångestångest. grät som ett barn, trodde att ingen såg. sen kom mamma. sov i min säng och jag ville bara försvinna. dummadumma,,

nu hur som helst är det ny dag. jag sitter i morgonrock, ruffsit hår(som jag inte kmr palla bry mig om) & trosor. om 25min ska jag åka till jobbet... hehe. jag är alltid ute så sista i minuten! happ, nu blir det till att ladda inför ikväll också.. buhu. 18.00. gongongen.

ha en trevliiiig dag ! Deds.


Postat av: unmatched

Hihi kolla bilderna så ser du att jag redan är hemma! :)

2011-04-09 @ 15:24:20
URL: http://unmatched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: