. ★ .


godemorgon mina vänner !
jag kan börja med att jag kör på med min mjölk, vet inte vad det är för knäpp jag fått. har fått för mig att det är bra att få i sig.. haha stackars kropp. (himla tjat om mjölken...) men det är ett litetlitet krig pågåendes i mitt huvud. geeeee uppp. eller nej, missförstå mig inte nu, menade att den stretiga sidan ska ge upp.

hur som haver, morgon är det och frukosten går lite hand i hand med ordet. därför behöver jag inte lyssna på huvudet som skriker neeeeej eller magen som viskar att den är full. kroppen behöver inte berätta, jag vet vad som gäller, även om det inte hör till en favorutrutin av vana. men nog om det, nu kör vi iställeeeet. allt handlar om att försöka. ..och lite vilja på det ska de nog gå bra! :) babbel babbel, vill ni se bilder på das frukostas? jaaa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: