eggs .




morgonmorgon. nu har vi kommit igång lite med ägg iaf. knäckebröd, ägg, honung & mjölk blev det. ingen ost som på bilden dock.. och mycket av gulan är svååår. men mjölken är nog bra att jag tillfört, har jag hört.
det är farligt att skriva saker på facebook, har jag än en gång lärt mig. inte kunnat sova och skrev en status att jag tom testat varm mjölk som "sömnmedel", men icke icke. så redan imorse var pappa i telefonsamtal med läkaren från Capio. han, dem, ville att jag skulle åka in och kolla värderna, allra helst EKG. vafasen?! jag har haft sömnproblem i 6år nu. ingen läkare har hittat någon vidare anledning. jag, min storebror & pappa sover som krattor. men nu jäklar ska vi hitta på alla anledningar för att släpa mig till stället med vita väggar, och så håller de väl alla tummar att de binder fast mig och håller mig kvar. jag blev ganska arg, packade min väska och tog bussen upp till mamma. fick sms om vad jag ätit idag och att jag skulle fundera på vad pappa sagt, samt exakta datum till enhetsbesöket. jag sa det inte, i början av maj var den informationen jag angav. fan vad det bara känns som att jag försöker springa ifrån allt och alla nu. typiskt dålig känsla och täcken, i know. men känner mig så jagad. jagad... jagad.. jagad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: