Destroy what destroys you..†


Hallå era små fjompar! :D
idag känns som en bättre dag. igårkväll piggade nog upp lite från iförrgår natt som var allt annat än rolig. inte ens värt att ta upp nu känner jag. men usha. vi fokuserar på dagen istället, och framåt såklart. min lediga dag idag också. jobbat hela veckan, jobbade igår och jobbar imorgon - men idag är det nada! :) sooo what to do what to do what to do?? himla bra fråga, men senare ikväll ska jag hem till grannen, det vet jag allt! wihiii!

dagens frukost då, himla utmaning. tror jag pressar mig själv lite för mycket ibland. mamma var iväg igår och inhandlade en ny sort av de där småyoghurtarna jag äter ibland, försöker. såg ju fin ut så gav det ett försök och smakade. fybubblan vilken kletig smörja säger jag bara, urtjock! nej, jag tror jag håller mig till de andra i någon vecka till, den här nya får bli ett senare kapitel. men nytt pålägg på mackan hade jag ivarje fall, mycket godare än kaviar tycker jag allt. mums. nästa steg blir nog leverpastej, här gäller det att sätta mål och planera lite, haha. (vi skulle ju fokusera framåt, visstvisst??). jajamen.




(haha. får man skriva "urk" & måla fula gubbar över ett livsmedel när man försöker bli fri en ätstörning?)
jaja, nu har vi testat i varje fall. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: