BLACK / WHITE


hejsan,
svart och vit onsdag kan man verkligen säga. inledde morgonen lite halvgrinig efter pappas samtal med enheten där. fortsatte dock helt i motsatt riktning, dvs. jättebra !! en av mina närmsta och finaste vänner kom på besök någon timme där innan mitt jobb. har inte träffat honom på säkert ett halvår, var vad vi lyckades komma fram till iaf. han fick vara smakråd och vi hjälptes åt med pappas födelsedagspresent, himla snyggt blev det. bäst för pappa att han blir glad nu! sen var det off to work..

nämen justeja! på bussen till jobbet ringde en behandlare från ett annat ställe, hon som jag försökt nå i 2v nu. ätstörningsbehandling med lite mer 'privat'. eller ja.. någon form av kontaktperson, har inte riktigt förstått mer än att hon ska vara riktigtriktigt bra! såklart bar det av på semester för henne, men fick en tid i maj, 2a. yeh!

och kvällen..
ingen bra kväll, inte alls. ush. vad är det för jäkla väg jag valt.. äh, jag ska. pappa kom och mötte upp mig vid stängning, vi tog trippen till mataffären och inhandlade lite mer saker till mitt fina matschema. försökte lite middag, kokade broccoli & ägg. tog oxh testade nya knäckemackorna vi köpte också. spydde i min tekopp sen, swupp sa det bara. sprang ut til badrummet, swuuupp, igen. gick tillbaka till rummet. sen var det igång någon timme senare. swuuup swuuup swuuup. försökte stoppa, hur jävla mycket kan det finnas egentligen? antar att det blir så, lagras. det är ju aldrig så att det väljer andra vägen direkt.. blä.
mina halsmandlar är svullna, så in i bomben. igen. det här är nog det värsta med hela grejen, vet nog inte riktigt varför. spyendet sänker mig till max, men denna svullnad. fyförifarao säger jag bara. den ångesten är inte inte att leka med.. hade jag varit snäppet dummare hade jag nog försökt mig på ett eget litet ingrepp, säkert för ett år sedan. tacka gudarna att jag har lite mer bakom pannbenet!



om jag nu inte tycks kunna lyssna på min kropp borde jag i varje fall titta och läsa lite på den, once in a while.

Live
Love
Laugh

be careful what you wish for


för ibland kan man ju undra vad sjutton jag håller på med.. men bara ibland..

GODNATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: