{behind these castle walls.}


godermorgon!
tror jag somnade ganska mycket som en stock igår vid 12, slängde bort mobilen på ett avstånd att
"nu-måste-jag-gå-upp-ur-sängen-för-att-stänga-av-den-imorgon" inget himla snoozande här inte., haha. dock har jag skickade sms närmare 00.30.. äh fattar ingenting. :p hur som haver är jag i varje fall uppe nu och sovit ett par timmar, piggeline here we come! frukosten är redan avklarat, liten yoghurt, knäcke med kalkon och varma M. som jag tog upp till sängen!

idag har jag bättre koll på planerna. jobb 10.00-14.00, hem och möta upp L, babbla och ha trevligt, kvalitetstid. 17.00 ska mamma och lillebror vara hos grannarna på någon appetizer-snacksgrej, medan vi andra två fixar middag och efterrätt, härliga tider! vid 18.00 någon gång får dem komma över till oss, heh ;) kommer bli kul det här. tacos blir det. kul att det var jag som invigde och satte denna idé inför valborg i bruk, nu börjar det redan snurra i magen av oro. äta på en kväll tillsammans med sju andra personer och sen bara sitta still kvar..

jisses, hur ska detta gå?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: