äta äta äta


jag kan inte hjälpa att känna att jag gör något som är "fel", när jag först och främst gör det frivilligt och det ändå efterlämnar sig denna sjuka gnagande känsla. ätit så otroligt mycket dag, och behållt varenda litet korn jag stoppat i mig! magen pekar utåt som en gravid kvinna i 6e månaden ..känns det som. men utåt, så går den i varje fall. denna helg har inte varit så bra, ångesten har varit totalt överjävlig. ush. skönt att jobbet drar igång imorgon igen. samtidigt som det borde vara lite skönt, går det inge bra för mig när jag inte har något att göra..
nej nu har jag tagit en sömntablett och hoppas på lite sömn i varje fall. upp tidigt imorgon. huaaah. men det blir bra!

sleep tight!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: