3.4.7


som jag nämnde är jag helt klart nöjd med gårdagen och jätteglad att jag följde med. hur kul som helst !! :D
dock vart natten lite mindre lyckad. kom hem inte allt för sent, men någon timme senare börjades det. det enda jag ville var ju att få sova, men icke. magen vände sig ut och in, kändes det som, och hela jag var indränkt i uschig spya. så höll det på, från och till, i 2h. .. uuurrrrkk.. klockan 4 fick jag gå och lägga mig efter att pappa hämtat ispåse till halsen och hjälpt mig med hink och skit.
kul avslut på en bra kväll va? fuck it. är så less på det här.. men samtidigt känns det väldigt motsägelsefullt och orätt att 'klaga'. jag har ju själv valt bort enheten och visste att jag skulle få ta all skit själv, att vägen oavsett ställe skulle bli jobbig. så vad hade jag förväntat mig? jag vet ju om det här.. dummadummadumma.

min fundering är dock.. om man har svårt att äta.
hur går man då upp i vikt om man bara spyr upp allt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: